Zadnje objave
- Preskoci ta meni
- Oznanila za 4. nedeljo med letom za zažupnijo Teharje in za župnijo Sv. Lovrenc nad Štorami
- Duhovna misel za 4. nedeljo med letom
- Oznanila za 3. nedeljo med letom za zažupnijo Teharje in za župnijo Sv. Lovrenc nad Štorami
- Duhovna misel za 3. nedeljo med letom
- Božične pesmi v Kompolah
- Božične pesmi so odmevale v cerkvi sv. Martina
- Oznanila za 2. nedeljo med letom za zažupnijo Teharje in za župnijo Sv. Lovrenc nad Štorami
- Duhovna misel za 2. nedeljo med letom
- Oznanila za nedeljo Jezusovega krsta za zažupnijo Teharje in za župnijo Sv. Lovrenc nad Štorami
- Duhovna misel za Nedeljo Jezusovega krsta
- Oznanila za praznik Marije božje matere- za zažupnijo Teharje in za župnijo Sv. Lovrenc nad Štorami
- Duhovna misel za praznik Marije, božje matere, na novo leto 2023
- Oznanila za Božič - za zažupnijo Teharje in za župnijo Sv. Lovrenc nad Štorami
- Duhovna misel za Božič
- Oznanila za 4. Adventno nedelja - za zažupnijo Teharje in za župnijo Sv. Lovrenc nad Štorami
Duhovna misel za praznik Marije, božje matere, na novo leto 2023
Lk 2,16-21
Marijino materinstvo
Marija je o vsem, kar je bilo v zvezi z Jezusom, premišljevala v svojem srcu. Kdo ve, če ne tudi o njegovem trojnem rojstvu?
Prvič se je Jezus rodil iz Očeta v začetku vseh začetkov. Je rojen, ne ustvarjen, Bog od Boga, luč iz luči, enega bistva z Očetom, pravi Bog od pravega Boga. Po tem rojstvu je Jezus deležen popolne Božje narave.
Drugo rojstvo je iz Device Marije ter se je zgodilo v določenem času in kraju. Marija je pri tem rojstvu odigrala podobno vlogo kot Oče pri večnem rojstvu: po njej si je Jezus privzel polnost človeške narave. Jezus ni Bog in človek le na videz, temveč je pravi Bog in pravi človek. Zato smemo po vsej pravici imenovati in častiti Marijo kot Božjo mater.
To drugo Jezusovo rojstvo dobiva svojo dopolnitev v tretjem: Jezus se rojeva v človeških srcih. Po stvarstvu v vseh, saj smo vsi ustvarjeni po njegovi podobi, po krstu pa v tistih, ki so določeni za posinovljenje. Če bi bil človek le Božja stvar, bi Boga klicali le za Stvarnika. Če bi mu bil le služabnik, bi ga klical za Gospodarja. Ker smo po krstu, ko se je v nas rodil Jezus, postali Božji otroci, smemo Bogu reči Oče. Ker se je v nas rodil po Marijinem posredovanju, smemo tudi njo imeti za Mater.
Iz Božjega sinovstva izhaja naša svoboda. Nihče ni bil tako svoboden, kot je bil Jezus. To svobodo deli z nami. Izhaja pa tudi naša večnost, saj je po Jezusu naše življenje vključeno v življenje Troedinega. Tako smo postali dediči Božje večnosti.
Otroku, ki ga je Marija rodila, so dali ime Jezus, po naše: Jahve rešuje. Marija je tudi o tem premišljevala. Skupaj z Marijo premišljujemo tudi mi – naj se naši src dotakne sporočilo, da »Jahve rešuje«. Pojdimo tudi mi z novim letom v naš vsakdanji svet kakor pastirji, ki »so se vrnili ter slavili in hvalili Boga«.
Po: Beseda da besedo